Σχέδιο/Πρωτόκολλο Διαχείρισης Πιθανά Ύποπτου ή Επιβεβαιωμένου Κρούσματος COVID-19.
Υγειονομικοί υπεύθυνοι τμήματος: Αντώνιος Μορώνης, Δημήτριος Καλύβας

Σχέδιο/Πρωτόκολλο Διαχείρισης Πιθανά Ύποπτου ή Επιβεβαιωμένου Κρούσματος COVID-19.
Υγειονομικοί υπεύθυνοι τμήματος: Αντώνιος Μορώνης, Δημήτριος Καλύβας

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Στα επόμενα χρόνια (2025-2028) θα πραγματοποιηθεί μια νέα σημαντική αναβάθμιση στον ανιχνευτή του πειράματος ATLAS στο CERN, η οποία είναι γνωστή ως Αναβάθμιση ΙΙης Φάσης (Phase-II Upgrade). Για την υλοποίηση της αναβάθμισης αυτής είναι αναγκαίο να επανασχεδιαστούν με καινοτόμες τεχνολογίες όχι μόνο οι ανιχνευτές αλλά και τα ηλεκτρονικά συστήματά τους, ώστε να ικανοποιοηθούν οι κατά πολύ υψηλότερες, από τις σημερινές, απαιτήσεις ακρίβειας, ταχύτητας και χρονισμού. Στο πλαίσιο της διδακτορικής διατριβής ο ΥΔ θα ασχοληθεί με τη σχεδίαση και την αποσφαλμάτωση των καρτών συλλογής και αποστολής δεδομένων (DCT) των ανιχνευτών RPC και την ανάπτυξη ενός πλήρως αυτοματοποιημένου συστήματος για την αξιολόγηση και τον τελικό έλεγχο των καρτών DCT, πριν την τοποθέτησή τους στον ανιχνευτή ATLAS.  Επιπλέον, θα  ασχοληθεί με την  ανάπτυξη  και βελτιστοποίηση πρωτότυπων  ηλεκτρονικών  συστημάτων  υλοποίησης  αλγορίθμων οι οποίοι  ελαχιστοποιούν τον  αριθμό των ψευδών  σκανδαλισμών στις  μονάδες  σκανδαλισμού (οι  οποίες είναι  υπεύθυνες για την  επιλογή σημάτων που  αντιστοιχούν σε  σωματίδια που πρέπει  να καταγραφούν για  περαιτέρω  επεξεργασία). Η ανάπτυξη των συστημάτων αυτών θα βασιστεί σε επαναδιαμορφώσιμες ψηφιακές πλατφόρμες διατάξεων πυλών (FPGAs) υψηλών επιδόσεων.

The technical outcome of the PhD thesis is the development of a web-based application for the courses of Electronics I and Nanoelectronic Devices. The learning content of the web application will be designed by the professors, who teach these courses. The design and implementation of the technical part will be carried out by the doctoral candidate.The technical outcome of the PhD thesis is the development of a web-based application for the courses of Electronics I and Nanoelectronic Devices. The learning content of the web application will be designed by the professors, who teach these courses. The design and implementation of the technical part will be carried out by the doctoral candidate.The research objectives are:1. The design of the content of the web-based applications for inquiry-based learning in Electronics and Nanoelectronic Devices.2. The way in which students learn when using the application, and how well they perform.3. Can inquiry-based learning engage the students in the educational processes?4. Is inquiry-based learning a viable alternative to classroom instruction?To answer the research questions, information will be collected from the students of the Department of Electrical and Electronic Engineering, University of West Attica. A student sample will use the application on computers located at the university. Using a screen capture program, the researcher will collect quantitative and qualitative data regarding how students interact with the content. Additional information will be collected while using the application. Students' views on the online application and inquiry-based learning will be collected through questionnaires and interviews.

Η υποβρύχια εξερεύνηση είναι κρίσιμης σημασίας για τη θαλάσσια έρευνα, τις στρατιωτικές επιχειρήσεις και τη διαχείριση των υποβρύχιων πόρων. Η αποτελεσματική και αξιόπιστη επικοινωνία,
η παρατήρηση και η επιτήρηση σε υποβρύχια περιβάλλοντα είναι πρωταρχικής σημασίας για την επιτυχία αυτών των αποστολών. Αυτό η πρόταση διατριβής σκιαγραφεί μια ολοκληρωμένη μελέτη με στόχο την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης (AI) και της βαθιάς μάθησης για την ενίσχυση της υποβρύχιας εξερεύνησης, εστιάζοντας στη βελτίωση της θέσης τηλεχειριζόμενου υποβρυχίου σκάφους (ROV) για βελτιωμένες δυνατότητες επικοινωνίας, παρατήρησης και επιτήρησης.

Η διδακτορική διατριβή αφορά την κατασκευή μιας διαδικτυακής εφαρμογής διερευνητικής μάθησης, για τα μαθήματα των Ηλεκτρονικών Ι και των Νανοηλεκτρονικών διατάξεων. Το μαθησιακό περιεχόμενο της διαδικτυακής εφαρμογής θα σχεδιαστεί από καθηγητές του Τμήματος, οι οποίοι συμμετέχουν στη διδασκαλία των μαθημάτων. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του τεχνικού μέρους της διαδικτυακής εφαρμογής θα γίνει από τον ερευνητή-υποψήφιο διδάκτορα.Η διδακτορική διατριβή αφορά την κατασκευή μιας διαδικτυακής εφαρμογής διερευνητικής μάθησης, για τα μαθήματα των Ηλεκτρονικών Ι και των Νανοηλεκτρονικών διατάξεων. Το μαθησιακό περιεχόμενο της διαδικτυακής εφαρμογής θα σχεδιαστεί από καθηγητές του Τμήματος, οι οποίοι συμμετέχουν στη διδασκαλία των μαθημάτων. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του τεχνικού μέρους της διαδικτυακής εφαρμογής θα γίνει από τον ερευνητή-υποψήφιο διδάκτορα.Οι στόχοι της έρευνας είναι:1. Ο σχεδιασμός του περιεχομένου των διαδικτυακών εφαρμογών διερευνητικής μάθησης στα Ηλεκτρονικά και τις Νανοηλεκτρονικές διατάξεις.2. Ο τρόπος με τον οποίο οι φοιτητές μαθαίνουν όταν αξιοποιούν την εφαρμογή της διερευνητικής μάθησης και οι επιδόσεις πετυχαίνουν.3. Μπορεί η εφαρμογή της διερευνητικής μάθησης να δημιουργήσει δέσμευση στους φοιτητές που δεν συμμετέχουν στις δια ζώσης εκπαιδευτικές διαδικασίες; ΠΑ.Δ.Α. - ΑΡ. ΠΡΩΤ: 51082 - 26/05/2023 Αιγάλεω4. Μπορεί η εφαρμογή της διερευνητικής μάθησης να αποτελέσει εναλλακτικό τρόπο μάθησης σε σύγκριση με την εκπαίδευση στην τάξη;Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων θα συλλεχθούν πληροφορίες από φοιτητές του Τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Για την συλλογή πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο μάθησης με την χρήση της εφαρμογής διερευνητικής μάθησης, θα ζητηθεί από μία ομάδα φοιτητών, να την χρησιμοποιήσει σε υπολογιστές που βρίσκονται στο πανεπιστήμιο. Χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα καταγραφής της οθόνης μετά από σύμφωνη γνώμη των μετεχόντων, θα συλλεγούν ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία σχετικά με τον τρόπο που οι φοιτητές αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο. Επιπλέον πληροφορίες για το ίδιο θέμα θα καταγραφούν από την εφαρμογή. Οι απόψεις των φοιτητών σχετικά με την διαδικτυακή εφαρμογή και τη διερευνητική μάθηση θα συλλεγούν μέσω ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων.

Η ερευνητική πρόταση αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της απόδοσης ηλεκτρικών μηχανών μέσω της χρήσης αυτόματου ελέγχου και προσαρμογής παραμέτρων, εκμεταλλευόμενη τη δύναμη των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης και στη μέχρι σήμερα μη επαρκώς ανεπτυγμένη διασύνδεση μηχανικής μάθησης και παραμέτρων απόδοσης των ηλεκτρικών μηχανών. Η έρευνα θα περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων από ηλεκτρικές μηχανές σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας, την ανάπτυξη αλγορίθμων μηχανικής μάθησης για την ανάλυση αυτών των δεδομένων και τη δημιουργία μοντέλων πρόβλεψης και ελέγχου. Στη συνέχεια, οι αλγόριθμοι αυτοί θα εφαρμοστούν σε πραγματικό χρόνο για τον έλεγχο λειτουργίας των μηχανών και την προσαρμογή των παραμέτρων τους με βάση τις αλλαγές στις συνθήκες λειτουργίας.

home page buttons

Ανακοινώσεις

  1. Γραμματείας
  2. Μαθημάτων
  3. Προκηρύξεις
  4. Πρακτικής Άσκησης
next
prev

el_menu