Σχέδιο/Πρωτόκολλο Διαχείρισης Πιθανά Ύποπτου ή Επιβεβαιωμένου Κρούσματος COVID-19.
Υγειονομικοί υπεύθυνοι τμήματος: Αντώνιος Μορώνης, Δημήτριος Καλύβας

Σχέδιο/Πρωτόκολλο Διαχείρισης Πιθανά Ύποπτου ή Επιβεβαιωμένου Κρούσματος COVID-19.
Υγειονομικοί υπεύθυνοι τμήματος: Αντώνιος Μορώνης, Δημήτριος Καλύβας

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

Οι ασύγχρονοι τριφασικοί κινητήρες δακτυλιοφόρου δρομέα, παρά το ότι διαθέτουν εξαιρετικά ηλεκτρικά και μηχανικά χαρακτηριστικά, υστερούν έναντι των ασύγχρονων τριφασικών κινητήρων βραχυκυκλωμένου δρομέα, στο κόστος συντήρησης, λόγω των ψηκτρών και των δακτυλίων τους.Οι ασύγχρονοι τριφασικοί κινητήρες δακτυλιοφόρου δρομέα, παρά το ότι διαθέτουν εξαιρετικά ηλεκτρικά και μηχανικά χαρακτηριστικά, υστερούν έναντι των ασύγχρονων τριφασικών κινητήρων βραχυκυκλωμένου δρομέα, στο κόστος συντήρησης, λόγω των ψηκτρών και των δακτυλίων τους.Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι να μελετηθεί η δυνατότητα ανάπτυξης κατάλληλου ηλεκτρονικού μετατροπέα ισχύος, μικρού μεγέθους, ικανού να τοποθετηθεί στον άξονα ασύγχρονου τριφασικού κινητήρα δακτυλιοφόρου δρομέα (ΑΤΚΔΔ) και να ελέγξει την ταχύτητά του.Για την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού μετατροπέα ισχύος, προτείνονται αρχικά τρεις τοπολογίες, των οποίων η αποτελεσματικότητα θα μελετηθεί.Α) Μετατροπέας με πυκνωτή, έξι IGBT και αντιπαράλληλες διόδους, σε διάταξη αντιστροφέα. ΠΑ.Δ.Α. - ΑΡ.ΠΡΩΤ: 47756 - 16/05/2023 ΑιγάλεωΒ) Μετατροπέας με τρία θυρίστορ και αντιπαράλληλες διόδους.Γ) Μετατροπέας με τρία TRIAC.Και οι τρεις παραπάνω διατάξεις θα μελετηθούν ως προς την καταλληλότητά τους, για να τοποθετηθούν στον άξονα του δρομέα του κινητήρα.Η επιτυχής ανάπτυξη ενός εκ των τριών παραπάνω ή άλλου μετατροπέα, θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει στην εξάλειψη των δακτυλίων του κινητήρα.Κάτι τέτοιο, θα αποτελούσε σημαντική βελτίωση του ΑΤΚΔΔ, καθώς οι δακτύλιοι:Απαιτούν συχνή συντήρηση.Αυξάνουν τη μηχανική τριβή.Αυξάνουν την ηλεκτρική αντίσταση του δρομέα (άρα και την ολίσθηση).Αναφορές:"Ηλεκτρικές μηχανές.", Παντελής Β. Μαλατέστας."Συστήματα οδήγησης ηλεκτρικών κινητήρων.", Στέφανος Ν. Μανιάς, Παντελής Β. Μαλατέστας."Vector control of AC machines.", P. Vas, Oxford University Press."Διανυσματικός έλεγχος τριφασικών ασύγχρονων κινητήρων.", Ε. Μητρονίκας."Ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα.", R. Krishnan.Λέξεις κλειδιά: Επαγωγικοί κινητήρες, Ασύγχρονοι τριφασικοί κινητήρες δακτυλιοφόρου δρομέα, Τριφασικοί κινητήρες τυλιγμένου δρομέα, Ηλεκτρονικοί μετατροπείς ισχύος.

The main problem of the operation of motorways in an urban environment is the effects of Road Traffic Noise (RTN) on population. These effects are not limited to issues related to public health, but also extend to other social sectors such as learning difficulties for students and the degradation of the value of areas exposed to high levels of RTN.The main problem of the operation of motorways in an urban environment is the effects of Road Traffic Noise (RTN) on population. These effects are not limited to issues related to public health, but also extend to other social sectors such as learning difficulties for students and the degradation of the value of areas exposed to high levels of RTN.The purpose of the doctoral thesis is to find the best technical solutions to limit the RTN at the source using new materials-technologies, adapted to the Greek conditions, with the simultaneous formation of a technical-economic proposal to change both the limits of the existing legislation and the type of receivers that these concern.The methodology that will be followed in the first stage of the doctoral thesis is that with the use of appropriate tools the limitation of the RTN at the source. Indicatively, with the use of appropriate noise prediction software, various solutions will be studied on a wide scale that have not been studied - applied in Greece.Then there will be a comparison of the results with the situations before and after the implementation using the data resulting from the monitoring programs of RTN.In a second stage and depending on the conclusions that have been drawn from the first stage, the technical-economic analysis of the application of new RTN limits and the extension of anti-noise protection to the entire population and not only to those located within statutory settlement limits will be attempted.

Πρόσφατα, οι πηγές laser προτάθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν ως μη γραμμικά δομικά στοιχεία για την κατασκευή συζευγμένων δικτύων χρονικής καθυστέρησης (time delay networks) καθώς επιδεικνύουν ιδιότητες όπως η διέγερση (excitability), ο συγχρονισμός και το χάος. Ιδιαίτερα τα δίκτυα συζευγμένων ημιαγωγικών laser απότελούν ένα νέο πεδίο για την υλοποίηση εφαρμογών όπως φωτονικά νευρωνικά δίκτυα για επεξεργασία δεδομένων. Στην προτεινόμενη έρευνα θα χρησιμοποιηθούν ημιαγωγικά laser σε καθεστώς παλμικής λειτουργίας (pulsed lasers) ως συζευγμένα δομικά στοιχεία για τη δημιουργία δικτύων και τη μελέτη των χαρακτηριστικών αυτο-οργάνωσης και συγχρονισμού. Στόχος της έρευνας είναι η χαρτογράφηση τοπολογιών συζευγμένων laser παλμικής λειτουργίας και η ανίχνευση των κατάλληλων λειτουργικών και δομικών συνθηκών για την επίτευξη συγχρονισμού. Η ανάλυση των συστημάτων θα γίνει με προσομοίωση και με πειραματική διάταξη. Επιπλέον, θα διερευνηθούν εφαρμογές στον χώρο των οπτικών αισθητήρων κα.

Το κυριότερο πρόβλημα της λειτουργίας των αυτοκινητοδρόμων εντός αστικού περιβάλλοντος είναι οι επιπτώσεις που έχει ο Οδικός Κυκλοφοριακό Θόρυβος (ΟΚΘ) στον πληθυσμό. Οι επιπτώσεις αυτές δεν περιορίζονται μόνο σε θέματα που άπτονται της δημόσιας υγείας αλλά επεκτείνονται και σε άλλους κοινωνικούς τομείς όπως μαθησιακές δυσκολίες σε μαθητές και υποβάθμιση της αξίας των περιοχών που εκτίθενται σε υψηλές στάθμες ΟΚΘ.Το κυριότερο πρόβλημα της λειτουργίας των αυτοκινητοδρόμων εντός αστικού περιβάλλοντος είναι οι επιπτώσεις που έχει ο Οδικός Κυκλοφοριακό Θόρυβος (ΟΚΘ) στον πληθυσμό. Οι επιπτώσεις αυτές δεν περιορίζονται μόνο σε θέματα που άπτονται της δημόσιας υγείας αλλά επεκτείνονται και σε άλλους κοινωνικούς τομείς όπως μαθησιακές δυσκολίες σε μαθητές και υποβάθμιση της αξίας των περιοχών που εκτίθενται σε υψηλές στάθμες ΟΚΘ.Σκοπός της διδακτορικής εργασίας είναι η εύρεση των βέλτιστων τεχνικών λύσεων περιορισμού του ΟΚΘ στην πηγή με χρήση νέων υλικών-τεχνολογιών, προσαρμοσμένες στις Ελληνικές συνθήκες, με ταυτόχρονη διαμόρφωση τεχνικο-οικονομικής πρότασης αλλαγής τόσο των ορίων της κείμενης νομοθεσίας αλλά και των δεκτών που αυτά αφορούν. ΠΑ.Δ.Α. - ΑΡ.ΠΡΩΤ: 48303 - 17/05/2023 ΑιγάλεωΗ μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί στο πλαίσιο εκπόνησης της διδακτορικής εργασίας είναι σε πρώτο στάδιο, με την χρήση κατάλληλων εργαλείων, ο περιορισμός του ΟΚΘ στην πηγή. Ενδεικτικά με την χρήση κατάλληλων λογισμικών πρόβλεψης θορύβου θα μελετηθούν διάφορες λύσεις σε ευρεία κλίμακα που δεν έχουν μελετηθεί-εφαρμοστεί στην Ελλάδα.Στην συνέχεια θα υπάρξει μια σύγκριση των αποτελεσμάτων με τις καταστάσεις πριν και μετά την εφαρμογή κάνοντας χρήση των δεδομένων που προκύπτουν από τα προγράμματα παρακολούθησης ΟΚΘ.Σε δεύτερο στάδιο, και ανάλογα τα συμπεράσματα που έχουν προκύψει από το πρώτο στάδιο, θα επιχειρηθεί η τεχνικo-οικονομική ανάλυση της εφαρμογής νέων ορίων ΟΚΘ αλλά και της επέκτασης της αντιθορυβικής προστασίας σε όλο τον πληθυσμό και όχι μόνο σε αυτούς που βρίσκονται εντός θεσμοθετημένων ορίων οικισμού.

Recently, various laser types have been proposed used as the elementary non-linear blocks for building time-delay coupled networks due to their similar dynamic features, such as excitability, synchronization and chaos together with their inherent advantages of high response rate and reduced size. Thus coupled semiconductor laser networks provided an excellent test-bed for studying time-delay coupled systems and a promising field for the realization of exciting applications like photonic neural network motifs for information processing. In this research, coupled semiconductor mode locked lasers will be used for the development of networks as means to achieve synchronization through self-organization. The research will provide a mapping of the laser network topologies and the conditions under which synchronization occurs. The analysis will be carried out through experimental investigation and theoretical simulations. Furthermore, applications of the synchronization characteristics in various fields like communication technologies, optical sensing, will be examined.

home page buttons

Ανακοινώσεις

  1. Γραμματείας
  2. Μαθημάτων
  3. Προκηρύξεις
  4. Πρακτικής Άσκησης
next
prev

el_menu