Η διδακτορική διατριβή αφορά την κατασκευή μιας διαδικτυακής εφαρμογής διερευνητικής μάθησης, για τα μαθήματα των Ηλεκτρονικών Ι και των Νανοηλεκτρονικών διατάξεων. Το μαθησιακό περιεχόμενο της διαδικτυακής εφαρμογής θα σχεδιαστεί από καθηγητές του Τμήματος, οι οποίοι συμμετέχουν στη διδασκαλία των μαθημάτων. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του τεχνικού μέρους της διαδικτυακής εφαρμογής θα γίνει από τον ερευνητή-υποψήφιο διδάκτορα.Η διδακτορική διατριβή αφορά την κατασκευή μιας διαδικτυακής εφαρμογής διερευνητικής μάθησης, για τα μαθήματα των Ηλεκτρονικών Ι και των Νανοηλεκτρονικών διατάξεων. Το μαθησιακό περιεχόμενο της διαδικτυακής εφαρμογής θα σχεδιαστεί από καθηγητές του Τμήματος, οι οποίοι συμμετέχουν στη διδασκαλία των μαθημάτων. Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του τεχνικού μέρους της διαδικτυακής εφαρμογής θα γίνει από τον ερευνητή-υποψήφιο διδάκτορα.Οι στόχοι της έρευνας είναι:1. Ο σχεδιασμός του περιεχομένου των διαδικτυακών εφαρμογών διερευνητικής μάθησης στα Ηλεκτρονικά και τις Νανοηλεκτρονικές διατάξεις.2. Ο τρόπος με τον οποίο οι φοιτητές μαθαίνουν όταν αξιοποιούν την εφαρμογή της διερευνητικής μάθησης και οι επιδόσεις πετυχαίνουν.3. Μπορεί η εφαρμογή της διερευνητικής μάθησης να δημιουργήσει δέσμευση στους φοιτητές που δεν συμμετέχουν στις δια ζώσης εκπαιδευτικές διαδικασίες; ΠΑ.Δ.Α. - ΑΡ. ΠΡΩΤ: 51082 - 26/05/2023 Αιγάλεω4. Μπορεί η εφαρμογή της διερευνητικής μάθησης να αποτελέσει εναλλακτικό τρόπο μάθησης σε σύγκριση με την εκπαίδευση στην τάξη;Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων θα συλλεχθούν πληροφορίες από φοιτητές του Τμήματος Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Για την συλλογή πληροφοριών σχετικά με τον τρόπο μάθησης με την χρήση της εφαρμογής διερευνητικής μάθησης, θα ζητηθεί από μία ομάδα φοιτητών, να την χρησιμοποιήσει σε υπολογιστές που βρίσκονται στο πανεπιστήμιο. Χρησιμοποιώντας ένα πρόγραμμα καταγραφής της οθόνης μετά από σύμφωνη γνώμη των μετεχόντων, θα συλλεγούν ποσοτικά και ποιοτικά στοιχεία σχετικά με τον τρόπο που οι φοιτητές αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενο. Επιπλέον πληροφορίες για το ίδιο θέμα θα καταγραφούν από την εφαρμογή. Οι απόψεις των φοιτητών σχετικά με την διαδικτυακή εφαρμογή και τη διερευνητική μάθηση θα συλλεγούν μέσω ερωτηματολογίων και συνεντεύξεων.
Σύντομη Παρουσίαση του Τμήματος Η.&Η.Μ.