Σχέδιο/Πρωτόκολλο Διαχείρισης Πιθανά Ύποπτου ή Επιβεβαιωμένου Κρούσματος COVID-19.
Υγειονομικοί υπεύθυνοι τμήματος: Αντώνιος Μορώνης, Δημήτριος Καλύβας

Σχέδιο/Πρωτόκολλο Διαχείρισης Πιθανά Ύποπτου ή Επιβεβαιωμένου Κρούσματος COVID-19.
Υγειονομικοί υπεύθυνοι τμήματος: Αντώνιος Μορώνης, Δημήτριος Καλύβας

previous arrowprevious arrow
next arrownext arrow
Slider

The core research question of this thesis is whether the concept of fidelity of sound reproduction changes whenever a new sound reproduction technology becomes commercially available and is diffused in society. Through the study of specific artifacts we will attempt to deconstruct the deterministic approach of linear evolutionary trajectories towards evermore perfected sounds, and to highlight the societal and historical features that have been enrolled in these artifacts constructing the concept of fidelity. Furthermore we will put emphasis on three artifacts of crucial importance for the history of sound reproduction: phonograph, electrodynamic loudspeakers and compact discs. These artifacts represent three distinct technological areas: mechanical, analog and digital electronics technology.

Through this thesis a synthesis over an intertemporal perspective will be attempted, in order to compose the variant meanings of sound fidelity, and to highlight the process of co-production of technology and society. At the same time, by analyzing the technological base and dialectic relationship between mechanical, analog and digital electronic reproduction of sound, we aim at contributing to contemporary discourses regarding the digitization of sound archives.

Το κεντρικό ερευνητικό ερώτημα αυτής της διατριβής αποτελεί το εάν η έννοια της πιστότητας αναπαραγωγής του ήχου μεταβάλλεται, όταν μια νέα τεχνολογία αναπαραγωγής ήχου γίνεται εμπορικά διαθέσιμη και διαχέεται στην κοινωνία. Μέσα από την μελέτη συγκεκριμένων τεχνουργημάτων θα επιχειρήσουμε να αποδομήσουμε την ντετερμινιστική αντίληψη των γραμμικών εξελικτικών μεταβάσεων προς έναν ολοένα τελειότερο ήχο και να αναδείξουμε τα κοινωνικά και ιστορικά χαρακτηριστικά που εγγράφονται στα τεχνουργήματα αυτά και κατασκευάζουν την έννοια της πιστότητας. Αναλυτικότερα, θα δώσουμε έμφαση σε τρία τεχνουργήματα με καθοριστική σημασία στην ιστορία της αναπαραγωγής του ήχου: τον φωνόγραφο, τα αναλογικά ηχητικά συστήματα και τα ψηφιακά αντίστοιχα, τα οποία αντιπροσωπεύουν τρεις διακριτές τεχνολογικές περιοχές: την μηχανική, την αναλογική και την ψηφιακή ηλεκτρονική τεχνολογία. 

Στη παρούσα διατριβή θα επιχειρηθεί μια συνθετική προσέγγιση σε διαχρονικό άξονα, με τρόπο που να συμπυκνώνει τις διάφορες ερμηνείες της έννοιας της πιστότητας του ήχου και να αναδεικνύει τις διαδικασίες συμπαραγωγής της τεχνολογίας και της κοινωνίας.  Ταυτόχρονα,  διερευνώντας την τεχνολογική βάση και τη διαλεκτική σχέση της μηχανικής, της αναλογικής και της ψηφιακής ηλεκτρονικής αναπαραγωγής ήχου, στοχεύουμε να συμβάλλουμε στους σύγχρονους προβληματισμούς σχετικά με την ψηφιοποίηση ηχητικού αρχειακού υλικού.

To αντικείμενο της προτεινόμενης διατριβής είναι η χρήση τεχνικών Τεχνητής Νοημοσύνης, για την εκτίμηση της λειτουργικής κατάστασης του εξοπλισμού Συστημάτων Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Στόχος της προτεινόμενης διατριβής είναι να συμβάλλει στο σχεδιασμό, ανάπτυξη, ανάλυση και υλοποίηση καινοτόμων μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης που θα μπορούν να εφαρμοστούν στα ΣΗΕ και ειδικότερα στην εκτίμηση της λειτουργικής κατάστασης του εξοπλισμού αυτών

The subject of this dissertation is the use of Artificial Intelligence techniques to assess the operational status of Electrical Power Systems equipment.

The contribution of this thesis will be the design, development, analysis, and implementation of innovative Artificial Intelligence models applied to Electric Power Systems. Especially in assessing this equipment's operational condition, with the primary goal of increasing the diagnostic rate of its faults.

Electric Vehicles have met huge development over the past years due to zero emissions,  the majority of. advantages that electric motors bring as well as the lower need for maintenance and cost of usage over internal combustion engines.

The purpose of  this thesis is the optimization of EMS (Energy Management System) of electric vehicles using lithium Ion and ultracapacitors layout to cover various loads, controlled by computational intelligence tools for better data processing -analysis and complete supervision over the vehicle’s subsystems (Control Modules). Thus, the system’s efficiency increases with better range and more life cycles achieved.

home page buttons

Ανακοινώσεις

  1. Γραμματείας
  2. Μαθημάτων
  3. Προκηρύξεις
  4. Πρακτικής Άσκησης
next
prev

el_menu