|
Γραφείο: ΖΒ214, Κτήριο Ζ, Πανεπιστημιούπολη 2 Τηλ. Γραφείου: 210-538.1637 'Ωρες Γραφείου: Πέμπτη, 11πμ-1μμ, 4-6μμ Εργαστήριο: ΖΒ109, Κτήριο Ζ, Πανεπιστημιούπολη 2 Τηλ. Εργαστηρίου: 210-538.1112 E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Σπουδές
Μάι 09 - Οκτ 13 |
Διδακτορικό (PhD) Τμήμα Πολιτισμικής Τεχνολογίας & Επικοινωνίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Μυτιλήνη σε συνεργασία με το Τμήμα Υπολογιστικής Επιστήμης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Καταλονίας , Universitat Oberta de Catalunya, Barcelona, Spain, http://www.ct.aegean.gr/ - http://www.uoc.edu Τίτλος Διατριβής: A Computational Model to Embed Emotion Awareness into eLearning Environments (Ένα Υπολογιστικό Μοντέλο για την Ενσωμάτωση Συναισθηματικής Επίγνωσης σε Περιβάλλοντα Ηλεκτρονικής Μάθησης) |
|
Σεπ 01 - Σεπ 02 |
Μεταπτυχιακό (MSc) στα Πολυμέσα & Προγραμματισμό Διαδικτύου (Multimedia and Internet Computing) Loughborough University, Loughborough (Ηνωμένο Βασίλειο), http://www.lboro.ac.uk/ |
|
Σεπ 95 - Φεβ 01 |
Πτυχίο Πληροφορικής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ο.Π.Α.), Αθήνα, http://www.aueb.gr/ |
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ερευνητικά Ενδιαφέροντα
Συναισθηματική Υπολογιστική (Affective Computing), Συναισθηματική Μάθηση (Affective Learning), Συνεργατική Μάθηση Υποστηριζόμενη από Υπολογιστή (CSCL), Μαθησιακή Αναλυτική (Learning Analytics), Τεχνητή Νοημοσύνη-Μηχανική Μάθηση
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Αντιπροσωπευτικές Δημοσιεύσεις
Feidakis, M., Kasnesis, P., Giatraki, E., Giannousis, C., Patrikakis, C., & Monachelis, P. (2019). Building Pedagogical Conversational Agents, Affectively Correct: Proceedings of the 11th International Conference on Computer Supported Education, 100–107. https://doi.org/10.5220/0007771001000107
Φειδάκης, Μ. (2017). Συνεργατική Μάθηση Υποστηριζόμενη από Υπολογιστή, Στο Μ. Κορδάκη, Ν. Μάνεσης, & Αθ. Νταραντούμης (Επιμ.). Μάθε Ψηφιακά… Παίζοντας Συνεργατικά, Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη, ISBN: 978-9620-612-059-6.
Feidakis, M. (2016). A Review of Emotion-Aware Systems for e-Learning in Virtual Environments. In Formative Assessment, Learning Data Analytics and Gamification (pp. 217–242). Elsevier. https://doi.org/10.1016/B978-0-12-803637-2.00011-7
Feidakis, M., Daradoumis, A., & Zachos, G. (2016). A model to integrate emotion intelligence in e-learning. In A. Mikropoulos, N. Papachristos, A. Tsiara, & P. Chalki (Eds.), Proceedings of the 10th Pan-Hellenic and International Conference “ICT in Education” (pp. 123–139). Hellenic Association of ICT in Education, HAICTE. https://www.etpe.gr/custom/pdf/proceedings/hcicte2016_proceedings.pdf
Feidakis, M., Daradoumis, T., Caballé, S., & Conesa, J. (2014). Embedding emotion awareness into e-learning environments. International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), 9(7), 39-46
Feidakis, M., Caballé, S., Daradoumis T., Gañán, D., & Conesa, J (2014). Providing emotion awareness and affective feedback to collaborative learning scenarios. Int. Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning (IJCEELL), 24(2), 141-168.
Feidakis, M., Daradoumis, T., Caballe, S., & Conesa, J. (2013). Measuring the Impact of Emotion Awareness on e-learning Situations.
Feidakis, M., Daradoumis, T., Caballé, S., Conesa, J., & Gañán, D., (2013). A Dual-Modal System that Evaluates User’s Emotions in Virtual Learning Environments and Responds Affectively. Journal of Universal Computer Science (JUCS) 19(11), 1638-1660. [Indexed in ISI SCI, 2011 IF = 0.398, Ranking 2012: IF: 0.762, Q3: 54/100, Category: COMPUTER SCIENCE, THEORY & METHODS].
Feidakis, M., & Daradoumis, T. (2013). A framework for designing computer supported learning systems with sensibility. International Journal of e-Collaboration (IJeC), 9(1), 57-70. doi:10.4018/jec.2013010105.
Feidakis, M., Daradoumis, T., Caballé, S., & Conesa, J. (2012). Design of an emotion aware e-learning system. International Journal of Knowledge and Learning (IJKL), 8(3-4), 219-238. doi:10.1504/IJKL.2012.051676.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Προπτυχιακά μαθήματα
- Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός (1ο έτος)
- Δίκτυα Υπολογιστών (3ο έτος)
- Ανάπτυξη Διαδικτυακών Εφαρμογών (4ο έτος)
- Ειδικά Θέματα Δικτύων και Ασφάλεια (4ο έτος)
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Μεταπτυχιακά μαθήματα
- Σύγχρονες Ψηφιακές Τεχνολογίες και Διαδίκτυο, ΔΠΜΣ «Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας για την Εκπαίδευση»
- Εκπαιδευτικά Δεδομένα: Εξόρυξη–Αναλυτική–Οπτικοποίηση, ΠΜΣ «Ηλεκτρικές και Ηλεκτρονικές Επιστήμες μέσω Έρευνας»
- Φορετή & Συναισθηματική Υπολογιστική, ΔΠΜΣ «Τεχνητή Νοημοσύνη και Βαθιά Μάθηση»
________________________________________________________________________________________________________________________________________